bullehund.blogg.se

First Aid Kit

Kategori: musik

Hade egentligen tänkt skriva igår men jag kom hem vid elva så jag var alldeles för trött.
Vad gjorde jag igår? Jo, jag var och såg First Aid Kit live i Trollhättan! Jag lyckades få en plats (ståplats) näst längst fram, så jag såg väldigt bra. Konserten var helt fantastisk, de gjorde så bra variationer på sina låtar och drog skämt lite då och då. Stämningen var så trevlig och man kunde inte låsa bli att dansa eller sjunga med. Köpte en t shirt efteråt också med riktigt fint tryck, eller vad tycker ni?
Om ni får chansen att se dem live, gör det! Det var bland det bästa jag upplevt och First Aid Kit är helt klart Sveriges bästa artister enligt mig. (Måste även tillägga att jag älskade deras styling också, så fina klänningar! De såg helt fantastiska ut)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: