bullehund.blogg.se

Dumma Arcade Fire

Kategori: musik

Så här reagerade jag igår - jag vet faktiskt inte om det bara var inombords eller på riktigt, satt själv i skolan så jag hoppas det var inombords men det kan lika gärna ha varit på riktigt - när det kom upp på min facebook feed att "ARCADE FIRE KOMMER TILL SVERIGE"
Typ så, högt dragandes efter andan. Behöver jag säga mer än Arcade Fire för att ni ska förstå hur underbar konsert det kommer bli? Men så... var det ju såklart i Stockholm, 13 juni och då kan ju inte jag! Kände mig i stället så här resten av dagen och gör det fortfarande
Men kanske, kanske, kaaaanske så kommer det gå. Eller så kommer de till Göteborg. Vi får hoppas på det. Och hjälp vad degigt mitt ansikte var idag. Och hej hej, där tittar doktorn fram bredvid och ser väldigt mystisk ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: