bullehund.blogg.se

Segt

Kategori: kläder och utstyrslar

Veckan har börjat riktigt uselt måste jag erkänna. Dels för att det har gått dåligt på de flesta av de prov vi haft, och annat i skolan. Har ont i halsen. Också känns det som att jag bara sitter still utan att göra någonting. Typ som när historian var inställd idag, så tittade jag på mumintrollen i stället för att jobba med en uppgift. Fast det var rätt trevligt men ändå. Segt. 
En dagens kommer här
Hej och hå nu ska vi ta nya tag och så vidare. 
Förresten: Jag och Olivia spelade in en podcast i söndags. Den tänkte jag att ni ska få höra, om ni vill, men det funkar inte att lägga upp den. Ska jobba på det så kommer den upp här sen när det är löst!
Dagens låt: Regina Spektor - Dance Anthem of the 80's

Kommentarer


Kommentera inlägget här: