bullehund.blogg.se

Vad jag nu är för något

Kategori: ord & tankar

Gjorde den här listan i söndags när jag drack té, men hej den kommer nu. Gammal lista hittad hos wilderness
 
jag heter Hannah, hallå hallå det är mitt namn ja
jag är för tillfället virrig fast lugn, fast ändå inte, men glad för att det är påsklov
jag är bra på att jogga. är stolt över att jag lyckats göra det så regelbundet som jag nu gör och att jag blivit ganska uthållig.
jag tycker inte om okunniga antifeminister och hundar som dissar en när man ska krama dem </3
jag är dålig på att formulera mina åsikter muntligt, ibland i alla fall.
jag läser just nu ingenting faktiskt. men imorgon börjar jag antingen på "Just Kids" av Pattis Smith eller "Game of Thrones"!
jag gillar när vänner plötsligt smsar en och frågar om man vill gå och fika efter skolan
jag sjunger för att det är det bästa som finns
jag älskar mumintroll, mopsar och morotsmuffins
jag är inte speciellt bra på att rita måste jag erkänna. var bra på att rita händer en gång i tiden dock, men den tiden är passé
jag föredrar hundar framför katter (hata mig inte nu). men jag gillar katter ändå
jag tycker om att åka bil på kvällen med mysig musik i hörlurarna och bara titta efter saker i skogen och drömma
jag är beroende av sesamkakor
jag har på mig en superman t shirt och mönstrade byxor
jag dricker té för det är gott, vilket är lustigt för jag brukade avsky det förr
jag lyssnar på Kate Bush
jag blir arg på patriarkat och kvinnoförtryck eftersom det bara är helt ologiskt och dumt av hundratals anledningar
jag är rädd för höga höjder. seriöst, jag får svindel av att stå på en stol
jag önskar att Arcade Fire tar pallrar sig till Göteborg
jag är pinsamt dålig på att utföra bollsporter. eller ja, jag är inte så dålig på det men det som är pisnamt är att varje gång en boll kommer emot mig eller någon försöker ta bollen/kastar mot mig så ger jag ifrån mig oroliga ljud, typ "waaah". kan inte hjälpa det
jag är uppväxt i en fascinerande värld full av kameleonter och sill (ehm ja...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: