bullehund.blogg.se

Hela helgen i ett inlägg

Kategori: musik

Vilken solig och fin helg vi haft denna vecka. Jag tänkte gå igenom min, och vi börjar på fredagen. 
Jag klippte mig, men det vet vi ju redan hur det ser ut. Till middag åt vi fondue, och det var första gången jag åt det faktiskt.
Ser ju... inte så gott ut på bilden, men det var jättegott. 
Så blev det lördag, och jag var och hälsade på hos en kompis. Hon har katter i mängder, och just denna vid namn Stina var extra gosig.
Kan ni se katten? 
Också till söndagen, idag. Detta var min lunch: Varm mjölk och laxmackor. Himla gott. 
Vädret har varit jättefint, men jag har varit inne nästan hela dagen och rensat rummet. Det tog ett tag, men nu är det nästan tomt och det känns jätteskönt! Längtar tills min omvandling av rummet är klar...
Det går inte att städa utan musik. Valde att lyssna på Arctic Monkeys, vilka jag har funnit en kärlek för den här veckan. Det är något med deras musik som gör en glad och självsäker på något sätt, haha. De kommer ju till Hultsfredfestivalen i år, bara så ni vet. 
Nu ska jag sätta mig och fortsätta titta på The Avengers. Har sett totalt 5 filmer den här helgen! På onsdag kommer ju Iron Man 3 ut på bio... som jag har längtat efter den!  Bästa superhjälten enligt mig.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: