bullehund.blogg.se

Val

Kategori: ord & tankar

Ta mig till psykakuten

 

Jag kan inte alltid vara en inspiration

Jag är otålig

Ibland måste jag tänka på mig själv

Göra något drastiskt

Så att alla ser

Alla kommer inte förstå

Många kommer bli arga

Men alla kommer se

  

Ursäkta mig

Jag är otålig

Jag måste få explodera

 

Min kropp måste explodera

Exploatera

Mina revben, mina knivar

 

Det kan bli äckligt och oförståeligt

Det sker så plötsligt

Men kroppen är otålig

 

Kroppen kan inte vänta

 

Det är mina tarmar livmoder underliv

Som står på spel

De kan inte vänta

 

KROPPEN EXPLODERAR

 

Och det märker ni nog

  

 

Nu överdriver du

                                Javisst

                                Jag överdriver lite grand

                                Och du har en störig närvaro 

 

 

Du ser ut som någon som gör en parodi på dig!

Och jag är en exploderande tragikomisk händelse

Men jag gör det åtminstone

Jag gör det

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: