bullehund.blogg.se

Lysande dag!

Kategori: dagar som går

 
Idag sken solen, till en början. Men sedan vid 6 tiden så började det spöregna. Tur då att man valde att ha just gula strumpbyxor så att de kunde ta över jobbet att lysa upp omgivningen.. ellet nåt. 
Har på mig min favoritklänning från Monki, jacka och väska (med ögon!) också från Monki. Strumpbyxorna är köpta på H&M och skorna Dr Martens.
 
 
Jag bestämde mig för att vara mainstream och köpa den nya Loka "Strawberry Ice cream" för att sedan lägga upp en bild på den för att säga hur god den är. Fast den var ju faktiskt god, smakade verkligen jordgubbsglass. Undrar dock hur dne där med choklad smakar...
 
 
Åt sushi med några vänner efter att ha spelat teater i några timmar. Jag och den goda vännen Olivia delade på en familjesushi, alltså med hela 25 bitar! Det var rätt coolt, fast det dumma var att vi inte direkt var hungriga när vi skulle äta så... nu är jag proppmätt.
Till sist vill jag skriva om världens bästa låt just nu, Hopeless Wanderer av Mumford and Sons. Kom på i typ torsdags hur bra den är. Eller ja, alla deras låtar är bra. Hatar att jag inte såg dem när de var i Sverige alldeles nyss. Usch och fy för att missa bra konserter! Men ja, ta och lyssna på den nu. Trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: