bullehund.blogg.se

Trodde inte mina ögon

Kategori: sånt jag köpt

Hejs svejs, idag har jag varit i Göteborg i jakt på en vårjacka. Att åka till Göteborg direkt efter att man kommit hem från en lång biltur verkade nästan lite jobbigt, men det visade sig bli roligt som vanligt och jag lyckades hitta en vårjacka till slut. Så här ser den ut:
 
 
Köpt på Monki, blev väldigt nöjd med den! Det är svårt att hitta en jeansjacka som inte är väldigt kort som de flesta är. Gillar inte den sortens modell alls, men denna modellen är lång och rymlig med ganska stora ärmar. Riktigt skön och fin helt enkelt! 
Inne på H&M kom jag över en riktig skatt - jag trodde inte mina ögon när jag såg den, men där hängde den och bara lyste mot mig. Jag nästan sprang fram och kramade om den så glad blev jag! Vad det var för något? Jo...
 
 
... ett linne med världens bästa Florence+The Machine på! Jag hade ingen aning om att de sålde detta på H&M så jag blev väldigt överaskad och minst sagt överlycklig. Har velat ha ett Florence+The Machine plagg jättelänge~
Nu är ska jag använda det korta som är kvar av påsklovet till att vila ut inför skolstarten. Trevlig helg!

Kommentarer

  • Mummydearest säger:

    Jättefint - och tänk att det finns Patti Smith-tröjor på HM:-)

    2013-04-06 | 16:54:49

Kommentera inlägget här: