bullehund.blogg.se

En fräsig tax

Kategori: sånt jag köpt

Så här såg då jag ut denna regniga, kyliga dag
Linne från The xx's konsert förra året i Göteborg, tights från Monki
Ja fy så regnigt och grått det varit idag. Fast lite mysigt är det ju också, när man sitter inne och chillar. Perfekt väder för att lyssna på musik!
Förresten, här är en tygkasse som jag köpte idag på Monki. Tyckte den var bara för charmig. Jag är stormförtjust i taxar och den här taxen är ju så himla cool.
Fräsigt!
Är förresten, kan jag ju skriva nu, så sjukt avunsjuk på alla er som är på Way Out West och har det skoj. Hade så himla gärna velat gå, men det gick inte i år. Jättetråkigt att missa Grimes, The Knife och Of Monsters And Men särskilt... fy! Nästa år ska jag banne mig gå!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: