bullehund.blogg.se

2014

Kategori: listor & summeringar

Nu lider 2013 mot sitt slut och jag har ganska höga förväntningar på 2014. Här kommer därför en liten lista på vad jag vill göra 2014!
år 2014 vill jag...
 - äta nyttigare (inte nödvändigtvis mindre, men typ bra mat helt enkelt)
 - laga mer mat
 - skapa mycket musik
 - sälja gamla kläder
 - bli mer aktiv och engegerad i politiska frågor och kampen för mänskliga rättigheter
 - läsa mer böcker
 - börja jogga oftare, gärna regelbundet
 - spendera mindre tid framför datorn
 - spara pengar till bra saker (lycka till!)
 - gå på festival (ett måste!)
 - bli bättre fotograf och fotografera mer
 - köpa vintageklänningar
 - våga ta mer plats
 - börja sticka
 - komma ikapp i Supernatural
 - gå långa promenader
 - ha harry potter maraton med vänner
 
Så ser mina planer ut, och jag hoppas att ni också kommer lyckas med alla era planer för det nya året! Gott nytt år! (btw, jag fyller år idag så nu är jag 16, tjoho!)
 
P.S Finns det något på bloggen ni hade velat se mer av det kommande året? Kommentera! 
 

Kommentarer

  • Antilopkatt säger:

    Åhhh, Harry Potter maraton!! (det kommer dock säkert ta typ 8 timmar för oss att kolla på 2 eller 3 filmer för att vi loopar och tar om hahhaha)<3

    2014-01-07 | 22:33:40

Kommentera inlägget här: