bullehund.blogg.se

3. Berätta om vad du önskar dig i julklapp

Kategori: okategoriserat

3 december, lucka 3 i Emily Dahls julkalender
Jag har försökt intala mig själv att "nej, jag bryr mig inte alls om julklappar, det räcker att vi är tillsammans". Vilket i och för sig stämmer, det viktigaste med julen är inte julklapparna utan att man får vara tillsammans och ha det mysigt. Men... jag erkänner, liiite ser jag fram emot julklapparna. Önskar mig bland annat...
 - En elgitarr. Har bara spelat akustisk, och det hade varit så grymt att lära sig elgitarr. Har alltid drömt om att vara bra på att spela det så att skaffa sig en elgitarr är ju en bra start.
 - Ett munspel. Ännu ett instrument jag önskar jag kunde spela. Det är så litet, bra och fint.
 - Raggsockar. Mmm... så mysigt!
 - Inspelningsprogram. Så jag kan spela in covers och så (som jag senare kanske kan lägga upp på bloggen)
 - Super Smash Bros Brawl. Gammalt men asgrymt spel. Har länge velat ha det.
 - Något slags kaffedrinkspulver. Ni vet, som typ cappucino, pulver som man bara tillsätter vatten till så blir det en god kaffedrink. Hade varit så gott med samma sak, fast med kanske chai latte. Mums
Bäst är ändå såna gåvor som gör livet bättre för dem som har det svårt. T.ex när man får ett intyg på att man gett en panda skydd och ett säkert liv. Något sånt hade varit jättefint.
 
Slutligen; önskar jag mig SNÖ PÅ JULAFTON. Punkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: