bullehund.blogg.se

5. Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark

Kategori: kläder och utstyrslar

5 december, lucka 5 i Emily Dahls julkalender
Min fina klänning från Staring at stars. Min finaste. Men, jag har bara använt den en gång faktiskt. På skolavslutningen i nian (denna sommaren alltså), har inte haft något mer tillfälle. Det är ett fint minne dock. Sorgligt förstås att ta farväl av klassen, och när vi stod ute i spöregnet oxh kramade varandra en sista gång. Men det var en fin dag.
Jag valde den här klänningen i den här luckan för att den helt enkelt är min favoritklänning och jag känner mig fin och självsäker i den. Känner mig så tråkig eftersom jag inte har så mycket mer att säga, men ja... den är underbar helt enkelt! Hoppas jag får fler tillfällen att ha på mig den i framtiden.
Suddig bild från skolavslutningen
                        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: