bullehund.blogg.se

Glad fredag

Kategori: foto

Idag var en bra dag. Fredagar är ju ofta det. Nämen ja, jag vet inte varför. Kanske för att jag kom på att jag hade min mysiga, sjömnasliknande tröja från Monki, som jag inte haft på jättelänge. Så den hade jag idag, tjoho. Lite för att Håkan Hellström kommer till Göteborg imorgon. Inte för att jag ska gå, men blev bara lite inspirerad haha.
Sen så vet jag inte, var en bra dag helt enkelt så jag blev så här på fotohumör och bara tog massa random bilder.
Nu blir det idolfinal! Måste dock erkänna att jag är besviken på finalisterna. Tycker att Jens och Erik skulle stått där i stället. Men om jag fick välja kvällens vinnare skulle det bli Elin, för Kevin är bara för tråkig.
Btw, vad gillar ni årets julkalender? Jag och några vänner brukar inleda skoldagen med att titta på den varje morgon tillsammans, det är lite mysigt. Tycker faktiskt att den är riktigt bra! 
Dagens låt: Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: