bullehund.blogg.se

Julafton

Kategori: händelser

En julaftonsoutfit
Klänning från Ruby Rocks, kofta från Monki
Igår var det julafton och jag saknar det redan. Känns så deprimerande att tänka tt det är ett helt år kvar till nästa julafton. Men det finns ju fler roliga högtider att se fram emot, som min födelsedag hehe...
Såg ut lite så här hemma hos oss igår
Julbord 
Och glögg
Julklappsutdelning
Tänkte berätta om en julklapp som jag fick... och det var en elgitarr, tjoho! Blev superglad, nu ska jag banne mig bli bra på gitarr haha. Dock glömde pappa att få med sig sladden till förstärkaren... men det löser sig. Fock även ett munspel, som jag ju också hade önskat mig, och annat fint. En kul grej var att min bror var så snäll och gav mig Kalle och Chokladfabriken (filmen av Tim Burton alltså), som jag alltid älskat men aldrig köpt. Det var en riktig överaskning! 
Men hallå, julen är ju inte över än så nu tycjer jag vi fortsätter fira och ha det mysigt.
God fortsatt Jul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: