bullehund.blogg.se

Superhatten

Kategori: sånt jag köpt

Ganska spontant drog jag idag till Göteborg med en kompis. Lite chill så där, inga planer på vad vi måste göra utan vi bara gick runt och kollade lite i butiker och hade det trevligt utan att stressa. Det roliga är att man oftast blir nöjdare med de sortens besök än de då man planerat allt man ska göra i förväg och har massa saker man måste ha. 
Jag hittade en billig hatt på H&M's rea som var väldigt fin och röd.
På H&M hittade jag även världens gosigaste t shirt
Supermaaaan, yay. Har inte sett den nya filmen än dock, och den gamla var inte jättebra så jag vet inte varför jag gillar Superman så mycket egentligen. Han är cool helt enkelt
Hoppas ni har lika fint väder som jag har här. Äntligen har sommarvärmen kommit på riktigt och solen gassar på! (btw, superman+hatt=superhatten)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: