bullehund.blogg.se

En kjol och tre bullehundar

Kategori: sånt jag köpt

Tog mig en liten trip till Monki idag för att kolla in deras sommarrea. Hittade en kjol!
Underbart mönster och skön att ha på sommaren
Också hittade jag även en t shirt (icke rea) som jag bara var tvungen att ha för att...
....DET ÄR BULLEHUNDAR P (vet ej vad som hände med tangenten men det går inte att fixa de många bokstäverna)ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DEN!
Det är lite intressant att se, när man kollar runt bland reor (i alla klädbutiker, inte någon specifik). De flesta klädkedjor satsar på att ha storleken XS eller mindre på sina kläder i stället för att ta det upp till XL. Men på reorna är det alltid de större storlekarna som går åt först, och de mindre som hänger kvar. Visst ska man kunna erbjuda kläder åt 'mindre' människor, men jag förstår verkligen inte varför man inte inför större storlkear än L. Det hade de vunnit på. Dessutom hade det minskat ångesten för människor att behöva vara pinnsmala - om små storlekar är det enda som finns i utbudet är det klart att många påverkas av det och vill bli smalare för att kunna få på sig de kläderna. 
Tjoflöjt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: