bullehund.blogg.se

Ett Arctic Monkeys fan hälsar

Kategori: musik

*ett rörigt inlägg om Arctic Monkeys, coming up!*
Alltså Arctic Monkeys. Min kärlek för det bandet är stor, för man kan liksom inte vara deprimerad med en Arctic Monkeys låt i öronen. Ehm... och ja, de var på Hultsfredfestivalen alldeles nyligen som jag ej hade möjlighet att gå på. Så nu hoppas jag att de kommer tillbaka och håller en egen konsert. 
ANYWAY meningen med det här inlägget var att berätta att de har släppt en ny singel, "Do I wanna know?". Och jag ville bara uttrycka min glädje över att de äntligen släppt en ny låt, och att ett nytt album kommer ut i september! Woho!
 
orelaterad bild tjoho

Kommentarer

  • mummydearest säger:

    Vilken fantastisk bild, kan man få den som ett 'vanligt' foto IRL please?

    Svar: Jo det kanske man kan... c:
    Hannah

    2013-06-26 | 12:18:32

Kommentera inlägget här: