bullehund.blogg.se

Flowers in your hair

Kategori: kläder och utstyrslar

Blomsterkransar/kronor har blivit lite min grej nu på sista tiden. Eller ja, alltid har jag ju gillat blommor som håraccesoar, men det är först nu som jag insett hur lätt det är att göra det själv! 
Kanske såg ni den jag hade i håret på skolavslutningen? Det är verkligen jättelätt att göra, bara att välja ut lite pappersblommor (eller vilket material man nu vill ha) med ståltrådsstjälk och snurra ihop dem till en krans!
Har precis tagit mig an stora, rosa rosor också. De ska bli som en krona, vet inte riktigt hur jag ska göra dock...Än så länge är själva raden av blommor klar, men den sitter inte fast i något som kan hålla den uppe ännu. Lägger upp en bild när jag blir klar med den!
 
Dagens låt: The Lumineers - Flowers in your hair

Kommentarer


Kommentera inlägget här: