bullehund.blogg.se

Det blev visst ett katt-tema

Kategori: sånt jag köpt

Tjoflöjt alla läsare, hoppas ni har kunnat njuta av en varm och solig dag idag. Här är det i alla fall jätteskönt ute, precis som igår. 
Jag har spenderat min dag i Göteborg med mamma i jakt på balklänning - eller ja, det är ingen bal utan en avslutningsfest. Så man behöver inte ha något speciellt, det är rätt skönt så man slipper få panik. Hittade en klänning till slut, men den tänker jag inte visa nu. I stället kommer här en bild på det andra jag köpte!
Klänning från H&M (vänster) och t shirt från Monki 
Kom på sen att det ju är katter på båda två. Så det blev dagens tema; kissekatter. De på t shirten är så fräsiga!
Så ser klänningen ut!
Till lunch åt vi varm macka med parmaskinka, pesto och mozarella. Och någon slags vaniljpaj med bär. Gott var det!
Känner att jag tar för mycket kort på mat
En sak som jag såg i Göteborg var att överallt fanns regnbågsflaggor, antagligen inför Pride festivalen. Alltid trevligt att se en hel stad stödja något så viktigt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: