bullehund.blogg.se

Hot and cold

Kategori: kläder och utstyrslar

...Hot: Det var jag idag. Och nej, jag är inte jättego och säger att jag var jättesnygg idag om ni trodde det, utan jag var hot som i varm. För av någon anledning bestämde jag mig för att ha på mig en varm tröja och (fake)päls väst idag av alla dagar. Vet inte hur många grader det är, men det är stekhett ute! 
Väst, tröja och tights från Monki. Hatten är inte min, jag bara lånade den av en kompis när vi tog bilden för jag tyckte den passade in. Jag vill också ha en sån hatt, buhu!

...Cold: Glass. Tack och lov för glass.
Åt glass på Laxbutikens glasscafé efter skolan idag. Sååå gott, det stället är helt underbart för man får välja hur mycket tillbehör till sin glass man vill. Jag valde smakerna Caffe Latte och Salt karamell, perfekt kombination!
Trevlig helg på er!  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: