bullehund.blogg.se

Fiction

Kategori: kläder och utstyrslar

Suddigt, jag vet... men men
Dagens klädsel
Ville bara visa er min relativt nya halsduk från Monki som har den finaste, perfekta höstfärgen. En blandning av guld och brunt... rostigt... eller nåt. Så mysig! Om ni undrar så är byxorna också från Monki och tröjan från H&M.
Här kommer ett litet önskemål: Snälla, kan alla ta och sluta sätta upp julpynt nu! Jag blir så FRUSTRERAD när jag ser alla ljusslingor och dekorationer på torget. Det är bara november. Typ vid första advent kan man börja pynta tycker jag. Och när man ska sätta upp julgranen på torgen har jag en jättebra plan för men den är lite komplicerad så jag tar inte den nu. Men ja, ta det lite chill. Om man börjar så här tidigt förlorar pyntet all sin charm. Tack!
Dagens låt: The xx - Fiction   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: