bullehund.blogg.se

Thor 2 och dramatiskt väder

Kategori: dagar som går

Gårdagens outfit
Tröja och tights - H&M, Klänning - Monki
Gårdagen var ganska så väldigt jättebra. Mest för att jag gick och såg Thor: The Dark World med en kompis. Vägen dit var dock problematisk - när jag gick till bussen blåste det först jättemycket. Sen regnade det och plötsligt haglade det! Precis när jag tagit skydd under ett tak så kom ett ljus och direkt efter ett dånande åskmuller. Jag var livrädd ett tag men sen gick det över haha. Dramatiskt värre! Undrar om åskan berodde på att vi skulle se just Thor haha.
Men i alla fall, Thor var jättebra! Jag älskar ju superhjältar så den här hade jag sett fram emot. Bra effekter och story - coh Tom Hiddleston (Loki)! Älskar honom, han är så bra. Också spelade Christopher Ecclestone (9:e doktorn i Doctor Who) fiende. Kortfattat, gå och se den!
Förresten, glöm inte att lyssna på Arcade Fire's och M.I.A's nya plattor! De är sjukt bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: