bullehund.blogg.se

Pumpalatte och en skjorta

Kategori: sånt jag köpt

Denna ruskiga lördag spenderades på bästa sätt i Göteborg med min vän Olivia. Det är nästan bara bra när det regnar ute när man går i butiker, för då är det mysigare att vara inne i butikerna. Också är det liiite mindre folk. 
Till lunch delade vi på en vegetarisk pizza på Pizza Hut med mozarella, fetaost, tomater, rödlök och oliver på! Jättegott! Sedan avslutade vi dagen med att gå på Starbucks och jag drack...
Pumpalatte. Och det var nog den godaste kaffegrej jag någonsin druckit. Alltså den var verkligen jätte, jättegod och jag kan inte sluta tjata om hur god den var.
Här är en skjorta som jag köpte på Monki. Blev så nöjd med den, tyget är jätteskönt och mönstret så mysigt grönt
Känner att jag måste visa er dessa charmiga strumpor jag köpte på H&M. Mopsar är ju min grej.
Trevlig helg!
Dagens låt: Haim - Let me go (hur bra är inte deras nya album???)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: