bullehund.blogg.se

Spooky

Kategori: händelser

Idag är det ju halloween. Har aldrig firat halloween särkilt mycket, men i år har jag firat lite grand. Mest genom att gröpa ur och karva min fina pumpa! Jag är galen i pumpa av någon anledning... har bakat muffins, pumpapaj och även soppa med pumpa än så länge. Också bakade jag även små söta spök cake pops! Blev lite failade, men goda!
Firade Halloween gjorde jag igår, med halloween quiz och film. Temat skulle vara skräck, och det blev... "Wallace och Grommit: Varulvskaninen". Japp, läskigare än så blir det inte. 
I brist på bra bilder från min halloween kommer här en fantastisk video med fyra, grymma tjejer som utför poetry slam (heter det så?) om halloween. SÅ BRA, ryser varje gång jag ser videon! Glad, eller kuslig, halloween!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: