bullehund.blogg.se

Bokmässan!

Kategori: händelser

I fredags var jag på bokmässan i Göreborg och det var första gången för mig. Det har alltid krockat med Äppelmarknaden i Kivik, men i år lyckades vi få tid till att gå på båda. Det var i alla fall sjukt kul! Förutom att köpa böcker så såg jag bl.a. Liv Strömquist, Gudrun Schyman, Jonas Gardell och någon känd kock som jag inte minns namnet på prata om intressanta saker. 
Fick en bok signerad av Liv Strömquist, som är en grym serietecknare. Också signerade även jonas gardell en bok åt mig! Ångrar dock lite att jag inte sa något speciellt till honom, mer en "hej" och "tack så mycket". Han är en så himla bra person och jag beundrar honom så väldigt mycket och jag hade velat säga det på något sätt. men jag fick hjärnsläpp. Jaja. Hade en underbar tid på bokmässan i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: