bullehund.blogg.se

Ruskigt väder och måndagslista

Kategori: listor & summeringar

Hej hösten. Jag ser att du äntligen kommit nu. Bra. Fast kan det låta bli att spöregna precis när jag måste gå hemifrån, och sen sluta när jag ska kliva in genom dörren? För så var det idag. Typiskt min tur.Tycker det är så roligt att göra såna där listor om sig själv, och idag hittade jag en så himla bra på hej.blekk.se, så här kommer en lista denna ruskiga måndag.
10 saker jag skulle vilja göra innan jag dör
  1. Uppträda på Glastonbury festival
  2. Träffa en mops
  3. Besöka mumindalen
  4. Spela Willy Wonka i en uppsättning av Kalle och chokladfabriken
  5. Se Florence+The Machine live
  6. Äta pumpawraps
  7. Dansa i spöregn
  8. Lära mig sticka
  9. Se en räv på riktigt nära håll
  10. Träffa Doktorn och resa runt i hans Tardis
9 saker om mig själv
  1. Jag älskar mumintrollen
  2. Önskar ibland att jag var ett mumintroll
  3. Cheesecake är det godaste som finns
  4. Och sushi
  5. Jag avskyr skräckfilmer 
  6. Fast ändå inte
  7. Jag spelar cello
  8. Min favoritfärg är nog gul
  9. Och jag gillar inte mango
8 sätt att vinna mitt hjärta på
  1. Var dig själv
  2. Sjung någon av mina favoritlåtar
  3. Stå upp för dina åsikter
  4. Och acceptera mina
  5. Var trevlig
  6. Var awesome
  7. Var som du är
  8. Helt enkelt
7 saker du ofta grubblar på
  1. Vem är jag egentligen?
  2. Vilken ordning jag ska äta min sushi
  3. Vilken choklad som är godast
  4. Strumpbyxor
  5. Spindlar
  6. Hur långt mitt hår ska vara
  7. Hur man spelar piano
6 kändisar du tycker är snygga
  1. Florence Welch
  2. Alex Turner
  3. Grimes
  4. George Harrison
  5. Darren Criss
  6. Sångaren i Vampire Weekend 
5 saker du aldrig skulle vilja göra
  1. Åka kanonen på Liseberg
  2. Gå på en house festival
  3. Lyssna på Blurred Lines med Robin Thicke
  4. Åka slalom
  5. Tappa en nybakad paj på marken
4 saker du köpt den senaste månaden
  1. Halsband
  2. En mugg
  3. Halloumi
  4. En väska med en tax på
3 saker som får dig att le/skratta
  1. Mopsar
  2. Låten "Dancing shoes" av Arctic Monkeys
  3. Citronmaräng
2 gamla favoritlåtar som du lyssnade på när du var yngre
  1. Miley Cyrus - See you again
  2. Joan Jett - Bad Reputation
1 sak många inte visste om mig
Jag kan göra gnocchi! Gjorde det till middag idag. Faktiskt inte så komplicerat som man skulle kunna troTack och hej leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här: