bullehund.blogg.se

Varför detta är en bra lördag

Kategori: dagar som går

  • Det är ju för tusan lördag!
  • Sommaren har smugit sig tillbaka - idag var det riktigt klänningsväder med en strålande sol på himlen
  • Det finns kalvdans i kylen
  • Jag sitter och lyssnar på bra musik som The Knife och Grimes med så hög volym att basen vibrerar i hela bordet
  • Ikväll blir det sushi (tror jag...)!
Lite mindre bra sak som hände idag var att jag spillde marmelad på mina bara någon vecka nya converse. Aj då.
Förresten, ni vet väl om att iTunes festival pågår jut nu? Detta innebär en hel månad med livekonserter som man kan streama gratis på iTunes! Konserter som jag har spikat är Arctic Monkeys imorgon, Vampire Weekend den 15:e och Haim den 21:e. Är det några konserter ni planerar att se?
*random bild* Jag saknar ekorrana i London...
Dagens låt: Haim - Better Off

Kommentarer


Kommentera inlägget här: