bullehund.blogg.se

Bland chokladdryck och håruppsättningar

Kategori: en liten uppdatering

Det är fredag! Första fredagen på skolåret. Alltså extra bra då man har härdat ut den mycket fruktade, första skolveckan. Så därför sitter jag nust nu och njuter av en havrechokladdryck
Och så här såg mitt hår ut; två bollar i stället för en. Det har jag aldrig haft förr, men jag känner att jag måste börja variera mina uppsättningar nu när jag äntligen fått långt hår. När jag väl testade idag visade det sig inte vara så komplicerat heller. Tjusigt blev det också, tycker jag
Nu är det helg och det enda jag planerat är att se den förtjusande The Grand Budapest Hotel. Resten för ödet avgöra. Just nu kan jag bara sörja över att min havredryck precis tog slut
Ha en fin helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: