bullehund.blogg.se

Fredagslista

Kategori: dagar som går

Fredag och det firas med en lista, hittad hos Sandra
 
Hur såg du ut för prick ett år sedan? 
Ingen aning... skulle gissa på en stor, mysig kofta, några mönstrade tights och en svart t shirt eller nåt sånt.
 
När vaknade du i morse? 
Klockan sex men snoozade fram halv sju
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade? 
Åh vad skönt att klockan inte är halv sju än. Men så var den det.
 
Har du ringt nån i morse, vem och vad sa ni? 
Nej, det är väl ändå ingen som orkar prata så tidigt. Inte jag i alla fall...
 
Vilket humör är du på? 
Skolan slutade precis och jag vann en tävling vi hade på musikteorin. Så humöret är på topp!
 
Har du ont någonstans?
Har haft ont i min vänstra hand i ungefär två veckor nu efter att ha spelat tennis. Kanske borde kolla upp det, är ganska så beroende av den handen när jag spelar instrument.
 
Om du fick väja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Sushi... and guess what's waiting for me in the fridge? Mwahaha!
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Oj, det minns jag inte... men jag gissar på kaffe.
 
Vilken var den första sidan du gick in på på internet?
Idag - facebook, av ren vana. Första någonsin? KPwebben kanske, det var goda tider det
 
Vad ska du göra ikväll?
Jag ska äta sushi och titta på På Spåret med mamma, och kanske göra chai latte och titta på Supernatural.
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?
"My body is a cage" av Arcade Fire
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? 
... köote sushi haha >:D
 
Vad har du på dig idag? 
En vinröd stickad tröja, "mjukisshorts" (shorts som ser lite ut som mjukisbyxor eller hur man nu ska förklara), gråa tights, vita raggsockar och svarta Dr Martens. Och bästa halsbandet med kvinnotecknet på.
Och helgen då, hur blir det med den? 
Då blir det kanske långpromenad i brist på skidåkande kompisar. Melodifestivalen förstås, och marabou apelsinkrokant som jag längtat efter hela veckan. Sen Sherlock!
 
Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: