bullehund.blogg.se

Uppdateringen från en jämrande mymla

Kategori: okategoriserat

Statusuppdatering: 
Hej på er. Bloggen har ekat tom de senaste dagarna. Den borde ju vara fylld av galna upptåg, cykelturer och sollapande på sandstränder (vilket jag ju alltid utsätter mig för annars (inte alls)). Nej, i stället har jag blivit fast här hemma i feber. Mycket roligt. Jag vet inte hur länge den ska hålla i sig, det går lite upp och ner hela tiden. Och jag hoppas verkligen att den släpper nu när det ska börja bli riktigt varmt igen.
Så ja, varm i ansiktet och med konstant huvudvärk har jag har hållit hus här hemma mest. Fyllt dagarna med bokläsande och tv-tittande. Min största bedrift har varit att plocka vinbär i trädgården. Och att köpa vaniljglass, som ju är bästa lindringen vid feber. Hej och hå kämpa på    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: