bullehund.blogg.se

En ljuvlig bok

Kategori: sånt jag köpt

I Williamsburg, New York, var vi inne i en jättemysig liten indie-bokaffär. Massa fina böcker hade de där, men det var en som vann mitt hjärta. 
The Wes Anderson Collection! Jag är helt tagen av hans filmer och älskar verkligen de jag sett (förutom den tydliga mansdominansen, så synd). Allt i hans filmer är som ett konstverk. Boken innehåller massa stora bilder från filmerna och de är så väldigt fina. Sen så står det även mycket intressant om filmerna också
Lite så här. Fantastic Mr. Fox är nog min absoluta favoritfilm förresten, har ni inte sett den så MÅSTE ni göra det. Så himla mysig och fint gjord, rekommenderas varmt som en stekande falafel.
Älskar min bok helt enkelt och ville visa er den. Den var nog mitt bästa köp i New York!
Tjoflöjt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: