bullehund.blogg.se

Hälsningar från sommarvärmen

Kategori: dagar som går

Precis som många andra teens i Sverige hade jag nationella i matte idag. 5 timmars matteprov, tjoho! Och jag var så BRA! Kändes det som. Antagligen gick det inte alls bra bara för det, men det kändes faktiskt riktigt bra. Jag är nöjd. 
Också fick jag fika sen, det var väl det bästa
Jag och mamma gick till Yerba i sommarsolen. Utan tvekan mitt favoritcafé i Uddevalla, och nu har de öppnat den underbara uteserveringen. Tog en massa kort förstås
Vi hittade bästa platsen under ett träd 
Inne är det också megamysigt, älskar katterna!
Islatte och rabarberpaj i mitt hjärta <3 Så så gott
                      
Känner mig glad och fräknig för det är sommarvärme och fredag. Sen gick vi och köpte ekologiska grönsaker och sushi
Mmm mmm mmm. Eventuellt en perfekt fredag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: