bullehund.blogg.se

Oinspirerat

Kategori: en liten uppdatering

Kära ni! 
Vad sorgligt det är att logga in här och se hur läsarstatistiken bara dalat de senaste dagarna. Ja det får jag ju skylla mig själv för. För jag har ju inte varit här och sagt hej på ett tag.
Grejen är att jag är helt oinspirerad och tiden finns liksom inte där. Mitt huvud är upptaget av skola, manus, böcker som ska läsas, bakningsprogram (hehe)... eller så är det bara tomt. Det är tråkigt, jag vill ju skriva mycket mer här! Men såna bloggtorkeperioder kommer ju då och då.
Så, back to the topic, vad jag tänkte var; har ni, kära läsare, några önskeinlägg? Vad som helst! Bara kom med förslag, sånt som ni hade tyckt var kul att jag skrev om eller några specifika sorters inlägg ni vill se mer av. Det hade varit kul att veta och mycket inspirerande!
 
Tack och hej!

Kommentarer

  • mummydearest säger:

    Trogen läsare älskar allt du skriver, särskilt ord&tankar och foto!!!!

    2014-11-16 | 19:00:53

Kommentera inlägget här: