bullehund.blogg.se

Att ta vara på den mest magiska av årstider

Kategori: kläder och utstyrslar

Pust. Nyligen hemkommen, sitter nersjunken i fåtöljen med benen uppsträckta, trött som en... trött person. Idag har jag haft en ytterst fin dag i Götet med pappa. Tog med kameran för att fånga denna fina årstid innan det är för sent. Jag orkar inte med hur magisk hösten är, och hur kort tid den magin varar.
Så vi har traskat, fotat, gått på utställning och druckit pumpalatte (åh så gott det ääär), bland annat. Mer om det kommer sen. Här är i alla fall en bld på hur jag såg ut idag
Ja, jag vet att jag har en hand på huvudet, men det får väl vara så. Min grymme far lurade mig att ställa mig framför statyn för att det skulle bli så, jag visste alltså inte om det. Fy.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så fina kläder!!

    2014-10-12 | 17:14:28
  • mummydearest säger:

    I harmoni med naturen - fint!

    2014-10-12 | 22:59:13

Kommentera inlägget här: