bullehund.blogg.se

Elsa och jag (varning för överlyckligt fan)

Kategori: händelser

Inte för att skryta eller så... okej, lite skryter jag gärna. Men kolla här vem jag träffade på Bomässan i söndags
Just det, Elsa Billgren! Kan ni fatta hur nervös jag var? Som jag längtat i flera veckor efter det här ögonblicket. Och det blev lyckat som tur var. Hon sugnerade min bok också tåg vi ett kort. Och jag fick en kram!
Elsa har betytt något så otroligt mycket för mig så det här var riktigt stort. Hennes blogg, personlighet, stil, allt hon har lärt mig om självförtroende och att våga vara sig själv. Jag försökte förmedla detta till henne, förhoppningsvis förstod hon mitt osammanhängande svammel. I alla fall var det en himla mysig och underbar stund. Tack bästa Elsa!
Så, slut på mitt tjatande om detta. Bokmässan, för övrigt, var också förtjusande på alla sätt. Om än varm och utmattande. Visst hade jag velat vara där längre, men på en dag hann vi med det mesta. Lite böcker följde med hem förstås, som Liv Strömqvists nya och en om Raw Food. Himla roligt var det, vad mer ska jag säga? Längtar redan till nästa års mässa. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: