bullehund.blogg.se

En utstyrsel, ungefär

Kategori: kläder och utstyrslar

Några snabba outfitbilder som jag tog när jag egentligen borde göra mig redo för att åka, men nej, jag skulle bestämt ta dåliga bilder som fick med halva utstyrseln. 
Men men. Så här kan man ju se ut när man ska på släktträff
(ja hej på dig finne, tjusig du är)
En paisley-klänning köpt på Beyond Retro. Överdelen av den. Den slutar en bit under knäna ungefär, ni kan ju föreställa er helheten i alla fall. Finfint!
Också den bruna Monki-tröjan till det. Som jag använder lite för mycket känner jag. Men den är så himla fin och bra, passar till nästan allt. Också är den ju brun. Brunt är fint.
Klart slut! 

Kommentarer

  • Fredrikapåvinden säger:

    Förstår varför du överanvänder bruna tröjan. Så fin! Och klänningen med för den delen!

    2014-10-20 | 18:18:15
    Bloggadress: http://fredrikapavinden.com

Kommentera inlägget här: