bullehund.blogg.se

Flowy pants

Kategori: kläder och utstyrslar

Äntligen invigde jag idag mina nya byxor från Monki. Som min vän Annie skulle beskriva dem; flowy! Så sköna och så röda (eller orangea kanske de är?)!
Till dem hade jag min långa kofta och brun mössa, det är kallt ute nu...
Och en First Aid Kit t shirt som jag köpte på deras konsert i Trolhättan, så länge sen som februari 2013. För vet ni vad? Ikväll ska jag på deras konsert i Göteborg! Hur underbart? Det blir faktiskt tredje gången jag ser dem och de är så sjuuukt bra. Men det vet ni ju redan. Kul att första gången jag såg dem den där dagen 2013 så var det på en liten scen, utan minsta trängsel. Hur lätt som helst att hamna längst fram. Det var intimt och de kunde t.o.m spela akustiskt utan att någon fick problem att höra. Nu fyller de konserthus på direkten. Det är häftigt och man känner sig nästan lite stolt och glad för deras skull, haha.
Fint ska det bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: