bullehund.blogg.se

Instagram, augusti

Kategori: foto

Lite sorgligt är det att vända blad och välkomna september, hösten. Men hösten är ändå rätt efterlängtad. Och sommaren kanske inte bara är ett minne blott ännu, i helgen ska det tydligen bli varmt igen.
Den här månaden har jag instagrammat något väldigt, för att det är så kul. Detta är augusti, genom mitt instagram flöde
Vardagen och sommarjobbet slukade mig och jag spelade alfapet
En dag åt jag megagod lunch på En Deli Haga
En annan fikades det på Yerba med mamma
Way Out West! Tre dagar av ren och skär lycka, så himla underbart. Vi såg tokigt många bra konserter, åt god mat, njöt av livet, hade det toppenfint
Saknar...
Ekologiska rödbetor, och en middag med dem i ugnsrostad form tillsammans med en bulgursallad
En lördag var det kulturkalas i Göteborg, jag och den här filuren köpte sushi och satte oss på Götaplatsen för att lyssna på Mark Levengood presentera en muminsymfoni. Kan det bli mysigare?
En annan dag, första skoldagen faktiskt, var jag och mamma i Göteborg och då blev det sushi igen. Det tackar man ju aldrig nej till!
                         
Har haft den här frisyren, men det vet ni ju redan vid det här laget 
    
En söndag med hundpromenad i skogen och kaffe med raw bollar (hemmagjorda!)
                    
Detta var förra veckan, när solen plötsligt tittade fram och värmde hela själen. Gick en promenad, utan jacka, och njöt
        
I lördags irrade jag och Jacob runt i Göteborg. Köpte det senaste numret av den ljuvliga tidningen Vego, älskar den
      
Kvällen spenderades hos det fantastiska värdparet Olivia och Bollis! Vi såg på serier och valfilmer, bestämde att vi måste se på disneyfilmer för att analysera och diskutera dem med genusglasögonen på. Det fick bli en festlig avslutning på mitt augusti-instagrammande
 
Och vad gör jag nu för att omfamna september? Tja, har slösat bort hela kvällen på att sitta här framför datorn. Nu börjar det bli sent och veckan ser smått proppad ut. På ett rätt bra sätt. Jag längtar efter det där höstrusket, då regnet piskar mot fönstrerna och kaffe smakar gott. Hösten är välkommen, antar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: