bullehund.blogg.se

Lite lördagssvammel

Kategori: en liten uppdatering

Hej hej, det är lördag, solen skiner, det är lite så här tankarna går i huvudet
 
Tre saker som jag stört mig på på sistone
 
1) De hundratals ärtsoppsburkarna på ica, ingen utan fläskkött
2) SD (big surprise)
3) När de plötsligt bara slutar visa Hell's Kitchen på tv mitt i säsongen, som jag och Jacob följt slaviskt hela sommaren av någon underlig anledning jag inte själv vet om
 
Tre saker som gjort mig lycklig på sistone
1) Om opinionsmätningarna stämmer kommer F! in i riksdagen, framtiden ser ljus ut
2) Say Lou Lou
3) En ny helvegetarisk kokbok som ligger där uppe på bordet och ropar mitt namn
 
Tre saker jag längtar efter, nu och på sistone
1) Salta sillar (snart, mycket snart, kommer jag)
2) Bokmässan och alla fina som kommer dit
3) Varma, stickade hösttröjor i senapsgult och rostrött. Och Olivias varma ullscarf som är beroendeframkallande mjuk
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: