bullehund.blogg.se

Några internetfavoriter

Kategori: sånt som andra gjort bra

- senaste avsnittet av stil i P1 som handlar om supergrymma the slits, mycket värd lyssning!!
- en krämig tomatsoppa med chèvre och rostade pinjenötter. ja tack
- tv serien ginas värld på svt flow, där hon träffar människor vars livsstil vi kanske är snabba med att döma ut  som "felaktiga" eller konstiga - men här får vi se hur de faktiskt upplever det själva. superbra!
- ännu mer mat, här i form av jenny mustards underbara matlagningsvideor på youtube. så fint gjorda videor, blir inte klok på det!
- slutligen, en fin blogg; jennifer stroud som bor i edinburgh, skriver och fotar så fint om staden, livet, äventyr. hon får mig att längta något fruktansvärt efter denna fantastiska stad. jag vill befinna mig på en gammal kullerstensgata med engelska kolor i handen och säckpipor i öronen, nu.
 
p.s ett urval av alla fina bloggar jag läser finns i en liten spalt till höger, kan ni se den? bra. läs på!
p.s 2 jag vet inte varför jag skriver så grammatiskt okorrekt, med små bokstäver och ibland ickesammanhängande meningar. det bara blev så.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken fantastisk blogg du tipsade om: Jennifer Stroud, vilka bilder!! Om man ändå vore 20...The world is your oyster!!

    2014-09-21 | 20:29:41

Kommentera inlägget här: