bullehund.blogg.se

Klänningen med ränder

Kategori: sånt jag köpt

En varm, solig dag som denna finns väl knappast något bättre en kan tänka sig att göra än att vandra på Göteborgs snirkliga gator. Om en inte möjligtvis befann sig på mina drömmars älsklingsplats New York... mhmm. Men Göteborg är ju ljuvligt det med förstås!
Tänkte visa er en klänning jag köpte på Monki. En blandning av en t shirt och en klänning, det vill säga. Något sånt ja.
En blårandig sådan! Randiga klänningar är ju bland det bästa som finns. Den här känns väldigt somrig, får en att tänka på klibbiga maneter, kyligt saltvatten och misslyckade försök till utflykter i en gummibåt (där har ni min relation till det glamorösa livet till havs).
-
Nu ska jag försöka knåpa ihop en monolog. Ska bli intressant att se hur det går. 
Ha det finfint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: