bullehund.blogg.se

Sammanfattningsvis, fin måndag

Kategori: listor & summeringar

En liten sammanfattning av dagen. Den delen som har passerat, åtminstone.
-
Dagens humör: Ovanligt gott
Dagens favoritord: Sesamfrö (ingen aning om varför)
Dagens musik: Vintern raaaasat ut bland våra fjällar *tar i från tårna tills jag spricker*
 
Dagens bok: A Dance with Dragons del 1 (i A Song of Ice and Fire)... som abrubt tog slut. Jaha, nämen då läser jag väl ingenting just nu då.
Dagens bedrift: Att jag och Jacob gjorde pannkakor. Nu låter jag okunnig men faktiskt har jag aldrig lagat det på egen hand förr. Så det är jag stolt över, att vi lyckades. De blev... charmiga.
Dagens längtan: Originellt nog längtar jag efter sommarlovet. Det börjar bli behövligt.
 
Dagens bästa: Hur allt flytit på i en lugn liten ström.
Dagens sämsta: Att jag var för varmt klädd när jag traskade hemåt. Dock är det underbart att kunna klaga på det.
Dagens utstyrsel: Röda, vida byxor för att en kan utan att frysa. Randig sak till det. Och fräsiga solglasögon!
Looking fräsig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: