bullehund.blogg.se

Läget

Kategori: en liten uppdatering

Föreställ er att ni bär på en ryggsäck varje dag, med en särskild tyngd. En vikt som oftast inte är så tung att bära. Föreställ er nu att den ryggsäcken blir dubbelt så tung. Egentligen för tung, men ni måste bära på ryggsäcken ändå. Den är obligatorisk.

Lite så har det känts de senaste veckorna. Nu får mitt lilla exempel det att låta mycket värre än vad det är, men det har känts lite extra tungt i alla fall. Stundtals för tungt. På grund av prov, prov, prov, inlämningsuppgifter, press, regnmoln, slasktäckta gator och annat som tagit upp mycket plats i livet.

Ja, helt enkelt har bloggen inte hunnits med. Därför har det varit så tyst här. Jag valde att lägga den åt sidan ett tag, för att slippa ännu mer stress. Vilket är tråkigt, för jag tycker om den så. Men det har varit nödvändigt. Nu ska jag dock förhoppningsvis få lite mer inspiration och tid till att börja skriva här igen.

Hoppas ni har tålamod med mig.

Sommartidskramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: