bullehund.blogg.se

Instagram, september

Kategori: foto

Äsch, vad ska jag skriva. Vi tittar på lite bilder från september.
                
Alltså jag gillar den här bilden. En helg var jag och några vänner på Liseberg för att hålla kvar i sommaren. Det var en dag blandad av adrenalin, glädje och svindel. Så galet. Och en kaninballong följde med på spårvagnen.
               
För övrigt, hur tråkigt är det inte att de ska ta bort Pariserhjulet? Det är så mysigt ju. Och fint. 
En helg var vi i Trysil. Jag blev något fasligt förkyld, men färgerna var fina, naturluften uppfriskande.
Småpratiga kaféer med bokhyllor, näsdukar med mumintroll. Det hör hösten till.
                     
En typisk Bokmässan-bild. Som jag var på! Det var kul. Men kaos förstås, fast det är en ju beredd på. Jag träffade flera författare - Caroline Rongskog Ferrada-Noli (som har bästa podden med Liv Strömquist), Karolina Ramqvist och Christer Lundberg (som har mysigaste radioprorammet/podden på P3)! En del böcker hängde med hem, många håller jag i minnet och längtar efter.
           
Ja, jag var uppe den där natten till måndagen och tittade på den färggranna månen. Fantastisk bild blev det... men där har ni i alla fall bevis. Den var väl fin.
-
Tack september!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: