bullehund.blogg.se

Dagar som den här

Kategori: dagar som går

En klädsel.
Som jag tycker väldigt mycket om. Har invigit en marimekko-klänning jag hittade second hand. Den är randig och fenomenal.
Kul då att jag innan jag visste ordet av spiller soppa på den. En kaxig, gul fläck som letar sig in i tyget. 
(Rätt liten fläck som antagligen går bort, men ändå)
 
 
Det har varit en sådan dag som varit ganska kass. Kasst på ett oförklarligt sätt. Av någon anledning bara går allt fel, eller känns fel. Små saker som går snett, men känns som ett fullskaligt uppror av känslor inuti. 
Sådana dagar kommer ibland. Gladeligen kan erfarenheten konstatera att det en på dessa dagar uppfattat som katastrof egentligen inte är det. Jag tröstar mig med det och går vidare. Kanske till ännu en dålig-känsla-i-magen-dag, kanske till ett lyckorus. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: