bullehund.blogg.se

En måndagsklädsel

Kategori: kläder och utstyrslar

Måndagsutstyrsel
Det är måndag och jag har haft på mig en förträfflig kombination av en prickig kjol och en röd sak med polokrage. Ute flyger en iväg lite när blåsten viner förbi. Men det är mysigt. 
Min tillvaro ljusnar av goda vänner, någorlunda koll på läget och en beroendeframkallande bok. "We are pirates" heter den, av Daniel Handler, och är än så länge hur bra som helst med ett förtjusande språk. Får ta och skriva om den sen.
För övrigt älskar jag den här tiden på året vädermässigt. Hösten alltså, innan det blivit alldeles för kallt. Jag älskar kläderna en kan ha. Nu hoppas jag att det här mysvädret stannar kvar ett tag.

Kommentarer

  • ISA säger:

    vilken supersöt kjol! du klär mycket bra i den :D

    Svar: Tack, vad härligt att höra!!
    Hannah

    2015-09-14 | 23:25:01
    Bloggadress: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här: