bullehund.blogg.se

Trysil

Kategori: en liten uppdatering

Jag hälsar dig verkligheten, jag är här igen. Du har mig i ditt grepp hur mycket jag än sliter och drar. Lov tar alltid slut för fort. Det här var det sista att ta slut innan loven i sig själva är slut och inte längre kan vara antingen korta eller långa. Inte ens lagom. 
 
Ja, fy vad jag höjer stämningen för mig själv, inte var det meningen att vara så ångestskapande. Lovet var det - bland fjälltoppar och snö som ibland smälte, ibland var den is vilket gav mig värk i benen och upprörda nerver. Trysil är ett så himla mysigt ställe.
 
Och förresten, det kan varmt rekommenderas att vara utan internet ibland. Jag har insett nu när jag kommit hem och kastat mig över datorn igen hur mycket det är jag gör av ren automatik, som nästan alltid ger mig något slags dåligt samvete för att jag inte är en perfekt robot. Sociala medier kan vara fantastiska, de kan också vara fruktansvärt jobbiga. 
Testa, om ni kan, att lämna dem ett litet tag. I alla fall de som inte ger er lycka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: