bullehund.blogg.se

Fint är ett passande ord

Kategori: sånt jag köpt

Nu har det varit lite tyst från mig här, vilket ju inte är kul, men jag har haft en massa annat som svävat omkring mig nu på sistone och som tagit upp all kraft. Pust. 
Nåväl, nu är det snart lov och läge att släppa lite tyngder från axlarna, sväva på moln. Det ser jag fram emot. 
Och för att komma till vad jag faktiskt tänkte skriva om; jag har köpt en kanna. Eftersom jag hade ett outnyttjat presentkort tycket jag det var en fenomenal grej att använda det till. Den här kannan, ska ni veta, har jag spanat in sen... ja, sen innan den släpptes. Det är den underbara Lilla My som pryder den röda kannan, som är från Arabias kollektion.
Muminporslin alltså, vad fint det är (har ni förresten sett deras nya kollektion med "Vem kan trösta knyttet"? Så fruktansvärt fin!).
Ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: