bullehund.blogg.se

Babblar och ny klänning i svart vitt

Kategori: kläder och utstyrslar

Det är fredag morgon. Nu är himlen mulen, till min förtvivlan tycks det vara en långvarig vändning till mer grå moln. 
Igår däremot var det fortfarande strålande ute. Jag hade på mig en ny, rutig, svart vit långklänning som jag köpt second hand. Jag tycker så mycket om den! Stilig och somrigt ledig på samma gång. 
Igår var det dessutom Eurovision semifinal nummer två. Jag borde ju nämna det för jag är så galet förtjust i det där programmet - jag räknar alltid timmar och minuter till nästa program. Mina favoriter tror jag är Kroatien, Ukraina och Österrike. Det hade varit trevligt om någon utan 3D-animationer och allt vad det är för effekter vann. Vad hände med att bara dansa, skapa verkliga effekter? Ni kanske tycker det är oerhört ointressant, så jag ska inte babbla på om det här. Fast jag hade kunnat babbla i flera timmar.
Nåväl! Här ser ni klännigen i alla fall. Det var väl det som var poängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: