bullehund.blogg.se

Två nya låtar!

Kategori: musik

Hej på er! Det var ett tag sen jag uppdaterade min Soundcloud senast. Nu har det dock hänt och där finns nu två nya låtar uppe!
Den första låten heter Spending Hours och är en låt som handlar om tristess och att inte veta riktigt var man ska ta vägen. När man intensivt försöker komma på saker att sysselsätta sig med, men inte riktigt har något syfte med det. Att vara lite vilsen helt enkelt. Ni hittar låten här
 
Den andra låten heter Erupt. Jag har haft väldigt roligt med att skriva och skapa den här. Den har gett mig möjlighet att släppa ut lite frustration samt testa ett helt nytt sätt att skriva musik på, ett sätt där texten verkligen kan hamna i centrum. Jag publicerar texten i ett annat inlägg, så att ni kan läsa den också om ni vill det! Ni hittar låten här
 
Så, in och lyssna om ni vill och följ mig gärna! 
Tack och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: